Zakładka użytkownika zawiera dane kontaktowe użytkownika i informacje dotyczące płatności. Dodatkowo w ramach tej sekcji do konta użytkownika można dodać kartę kredytową.
Zakładka Kontakt zawiera informacje, które zostały wypełnione podczas rejestracji konta w aplikacji mobilnej e-PowerUP! .
Informacje obejmują:
Aby edytować dane kontaktowe użytkownika kliknij Edytuj . Aktualizacja imienia, nazwiska lub adresu klienta oznacza, że podane informacje będą się różnić od imienia, nazwiska lub adresu podanego w informacjach o płatności klienta.
Oznacza to, że adres kontaktowy użytkownika różni się od adresu płatności.
Klient może posiadać więcej niż jedne dane kontaktowe. Aby dołączyć dodatkowe informacje kontaktowe, kliknij Dodaj. Musisz nadać nazwę dla wszelkich dodatkowych utworzonych informacji kontaktowych.
Indywidualna nazwa pomaga zidentyfikować konkretne dane kontaktowe klienta.
Aby dodać kartę kredytową do konta klienta, należy skorzystać z zakładki Informacje o płatności znajdujących się w Użytkownik Płatność w aplikacji mobilnej e-PowerUP! – kliknij Edytuj. Wybierz kartę kredytową jako metodę płatności i kliknij Zapisz. Następnie kliknij Dodaj kartę kredytową, następnie użytkownik wprowadzi dane swojej karty kredytowej w formularzu konfiguracji karty. Następnie kliknij Zapisz.
Aplikacja e-PowerUP! nie przechowuje danych karty kredytowej klienta. Przechowuje tylko token karty kredytowej otrzymany od dostawcy obsługującego płatności, zawierający cztery ostatnie cyfry karty kredytowej. Służyć to jako odniesienie do karty kredytowej klienta w aplikacji mobilnej e-PowerUP!
W aplikacji mobilnej e-PowerUp!, użytkownicy mogą dodać więcej niż jedną kartę kredytową. Używana jest jednak tylko jedna karta kredytowa, zwana domyślną kartą kredytową. Domyślna karta kredytowa ma etykietę Podstawowa.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się